NOVA EDICIÓ DE LA CAMPANYA «CAVA AMB COR»

ARQUEBISBAT DE TARRAGONA
CÀRITAS CATALUNYA IMPULSA UNA NOVA EDICIÓ DE LA CAMPANYA «CAVA AMB COR»

Cava amb Cor, Brut Reserva. (Càritas Catalunya)

Per tercer any consecutiu, Càritas Catalunya, la Confraria del Cava Sant Sadurní i El Celler de Can Roca  han impulsat la campanya «Cava amb Cor», que començarà aquest divendres dia 23 de setembre.

Es tracta d’una iniciativa que arrenca amb una tirada inicial de 5.000 ampolles de cava brut reserva que es vendrà al preu de set euros, dos dels quals aniran destinats a finançar projectes per a infants i joves en risc d’exclusió social atesos per les Càritas de tot Catalunya. Les ampolles es podran adquirir a les cadenes de supermercats i comerços especialitzats d’una vintena d’empreses del país.

Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, ha manifestat que «les famílies amb infants en risc d’exclusió social van ser un dels col·lectius prioritaris en l’acció social de Càritas». Així, ha explicat que «durant el 2021 es van desenvolupar 220 projectes adreçats a les famílies; d’aquests es van beneficiar prop de 6.019 persones, que van comptar amb uns recursos aplicats de 5,4 milions d’euros».

Eduard Sanfeliu Giró

Per altra banda, Eduard Sanfeliu Giró, president de la Confraria del Cava, ha afirmat que «aquesta nova campanya és un exemple de la sensibilitat de les persones que compren el Cava amb Cor, així com de les empreses col·laboradores, en un moment en què cal continuar lluitant perquè els infants, adolescents i joves tinguin oportunitats per a formar-se i encarar el futur amb esperança».

Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca, ha assegurat que «comprar una ampolla d’aquest cava és omplir-se de sentit». Així mateix, ha defensat que «Càritas és una entitat constructora de segones oportunitats per aquells que més pateixen».

Els germans Roca del “Celler de Can Roca”, apadrinant el Cava amb Cor de Càritas.